2009年1月29日 星期四

杯葛荃錦元氣

從來未試過去一間元氣會令我一肚火,
話說個日一家人去食Lunch,
入到去個侍應安排我地坐在係較後排既卡位
揚手幾次,叫左個侍應都未睇到但吾緊要,
可能坐得太後之後叫左個39$ set lunch
個set lunch係每款楝一樣
而上桌時我要既炸公魚變左炸雞
我叫侍應黎同我換返碟魚
幫我落單既個位女侍應見到有碟炸雞係sushi bar到就問"碟炸雞係邊個?"
另一位侍應就答佢係"落錯單ga,36號枱係炸公魚,吾係炸雞"
個位幫我落單既女待應頓時咀藐藐,眼超超
咁比眼色個師父仔
示意係我地玩野"屈佢"落錯單
師父仔當然亦急不及待幫自已人
給予我凌勵眼色話"而家炸緊啦,等等!"
我係落單時,好清楚咁講左我要既食物係咩
而且你身為待應既最首要做好既事就係落單正確
給予客人良好服務態度
個位待應同師父仔
我想話你地知你地既工作態度十分惡劣
今時今日用呢種態度去服務客人
第日注定努力搵工作
大家想一肚火就黎荃錦元氣啦!

ps:I can't wait Open Rice to prove my rec , everyone plz cup cut Genki Sushi at tsuen kam centre

沒有留言: