2009年7月9日 星期四

最近都在沉迷的一件事

最近
都在沉迷玩Restruant City
Facebook內的小玩意
你可能會感到意外
對於一向鄙視面書
以及網上遊戲的我
竟不能自拔地
愛上他
皆因他食正我條路"開餐廳,做老細"
合哂我的志願
這隻Game之所以對我有如此大魔力
是因為
他可以自己裝修餐廳
逐步升級之餘
又有D Food Quiz問下你
嬴左會有食物送等等....
仲有個Game內的配樂做得幾好
有收銀聲,拋鑊聲,叉叉刀刀聲咁
這個Game
對我影響就大
大到連我書都吾睇
覺又吾訓
哈哈!!

1 則留言:

瘋膏 提到...

幾個月前我都係咁...返工放假早午晚都玩, 玩到傻。而家玩到尾聲就會好冷靜。